Czy franczyza Pinko się opłaca?

Pośród wielu franczyz dostępna jest franczyza Pinko. To włoska marka, która wyróżnia się oryginalnymi fasonami, odważną stylistyką i bardzo kobiecymi kolekcjami. Pinko zasłynęło kultowymi torebkami, które już ponad dekadę temu zachwyciły polskie konsumentki. Marka Pinko to odważny i eklektyczny styl, który śmiałymi wzorami podkreśla wyjątkowość kobiet.

Pinko to marka, która ma swoich wielbicieli i lojalnych klientów na całym świecie. W Polsce również wiele kobiet marzy o tym, aby ubierać się właśnie w butikach wyposażonych w kolekcje Pinko. Dlatego pomysł na biznes franczyzowy oferujący towary z metką Pinko to znakomity sposób na rozwojowy interes.

Sklepy Pinko są już obecne w Katowicach, Wrocławiu, Warszawie, Gdyni czy też Krakowie. To wciąż za mało, także warto rozważyć zawarcie franczyzy, które umożliwi handel towarem tej włoskiej marki. Jedynym franczyzodawcą marki Pinko w Polsce jest agencja GPoland, która oferuje niezwykle korzystne warunki i zasady współpracy.

Franczyza to system sprzedaży usług lub towarów, który opiera się na nieustannej i ścisłej współpracy między franczyzodawcą a franczyzobiorcą niezależnymi finansowo i prawnie. Zawierana jest na podstawie umowy franczyzowej, w której określone zostają wszelkie prawa, a także obowiązku każdej ze stron.

W zamian za regularną opłatę licencyjną, franczyzową, franczyzobiorca otrzymuje szereg korzyści ze strony partnera. Przede wszystkim może działać pod nazwą znanej i lubianej marki, wykorzystując jej logo i wszelkie opracowane już materiały reklamowe i marketingowe. Poza tym otrzymuje od bardziej doświadczonego franczyzodawcy jego sprawdzone “know how”, a także wszelkie podpowiedzi na temat prowadzenia działalności, sposobów na handel czy szkolenie personelu.

To ważne elementy, które składają się na rozwój danej marki i mogą wpływać na osiągnięcie przez nią sukcesu lub poniesienie klęski. Pozwalają na wykorzystanie wiedzy i doświadczenia przedsiębiorcy, któremu udało się osiągnąć bezsprzeczny sukces w danej branży.